FAQ
Oto najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie :)
FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania
Tak, znajdziesz je w sekcji pobierania profili drukowania dla naszych filamentów -> kliknij tutaj
Wszystkie karty katalogowe są dostępne w sekcji pobierania -> kliknij tutaj
Termin "High Speed" jest określeniem subiektywnym. Wszystkie nasze filamenty są kompatybilne z szybkimi drukarkami. Natomiast, aby osiągnąć najwyższe prędkości, wprowadziliśmy serię Hyper dla najlepszych efektów drukowania (do 750 mm/s!).
Wszystkie filamenty 3DPower, z wyjątkiem TPU (filamenty TPU nie są obsługiwane przez AMS), są w pełni kompatybilne z AMS.
Oto wymiary szpuli dla różnych wariantów wagowych:
0.5kg:
- Średnica zewnętrzna: 200mm
- Średnica otworu montażowego: 52mm
- Szerokość: 55mm
- Waga: 210g
1kg:
- Średnica zewnętrzna: 200mm
- Średnica otworu montażowego: 52mm
- Szerokość: 68mm
- Waga: 220g
3kg:
- Średnica zewnętrzna: 300mm
- Średnica otworu montażowego: 52mm
- Szerokość: 102mm
- Waga: 660g
Tak, zawsze jesteśmy otwarci na negocjacje. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego w sekcji Kontakt lub wyślij e-mail na info@3dpower-filament.com.
Tak, możesz dostosować swój produkt na różne sposoby, aby uczynić go wyjątkowym, zachowując jednocześnie wysoką jakość filamentów 3DPower! Więcej informacji znajdziesz w naszej sekcji OEM / Private Label -> kliknij tutaj
Karty techniczne są dostęppne dla wszystkich naszych filamentów, a przedstawione wartości mogą pomóc w podjęciu decyzji. Jeśli nadal masz wątpliwości co do filamentów, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub wyślij e-mail na info@3dpower-filament.com.
Jeśli masz problemy z drukiem naszych filamentów, jesteśmy tutaj, aby pomóc w rozwiązaniu problemu. W większości przypadków będziemy w stanie przedstawić wskazówki, aby dalsze korzystanie filamentów było możliwe. Jeśli okaże się, że problemu nie da się naprawić, wymienimy filament na nową szpule lub zwrócimy pieniądze. Kontaktując się z nami pod adresem info@3dpower-filament.com, prosimy o szczegółowy opis problemu wraz z odpowiednimi zdjęciami, które pokazują problem. Możesz również złożyć reklamację za pośrednictwem strony reklamacji znajdującej się w sekcji zamówień na dole naszej strony internetowej lub skontaktować się z resellerem, od którego zakupiłeś filament.
Splątany filament jest fizycznie niemożliwy do wyprodukowania podczas produkcji. Splątania zazwyczaj pojawiają się, gdy koniec filamentów jest niezabezpieczony (podczas ładowania, rozładowania lub przechowywania) lub gdy filament zeskakuje z boku szpuli podczas drukowania.
To typowe objawy wilgotnego filament. Aby uzyskać najlepsze wyniki drukowania, zawsze zalecamy suszenie filamentów przed drukowaniem. Więcej informacji na temat suszenia można znaleźć tutaj -> kliknij tutaj
Nie, filamenty nie posiadają terminu przydatności. Jednak jeśli filament był otwarty przez dłuższy czas, zdecydowanie zalecamy jego wysuszenie przed drukowaniem.